Post by enhydworlsynchsing on Feb 20, 2022 3:08:48 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Candy Manor - Home Design ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Candy Manor - Home Design IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange tokens ▞▞▞
▞▞▞ Candy Manor - Home Design 2022 version ▞▞▞
Et veldig underholdende spill som holder tankene dine opptatt.
Får glimt. Jeg begynner å spille så går det sakte og logger av av seg selv. Frustrert har skjedd mye. Rett opp eller fjern spillet.
Candy Manor - Home Design Казуални vkse
Tilfeldige annonser dukker opp og ingen belønning, slettet etter 5 minutters spill
Jeg elsker spillet, men det har frosset eller noe og lar meg ikke fortsette
Min erfaring med denne appen er utrolig, veldig få tillegg, og du kan velge hva du vil gjøre!♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Jeg elsker dette dekorasjonsspillet. Det er annerledes.
Elsket spillet, men endte fort som om en uke, så trenger mer
Det er et greit spill på dette tidspunktet. Jeg skulle ønske du kunne logge på en annen måte, foruten en Facebook jeg ikke har eller vil ha.
Jeg elsker dette spillet, og det er ikke vanskelig, men problemet jeg har er at det fortsetter å sparke meg ut av spillet så snart jeg spiller, eller når jeg vil lære noe, har jeg nettopp startet spillet og det fortsetter å gjøre det, vennligst fiks problemet
Visuelt tiltalende. Nivåklaring er behagelig, noe som gjør det interessant, siden du kan fortsette med å designe, men ikke kjedelig. Revive er også enkelt. Ikke be om å kjøpe noe med ekte penger eller verken for mye reklame.
Candy Manor - Home Design कैज़ुअल गेम bqnx
Det er varierende fint spill for timepass, men noen ganger har det blitt hengt
Jeg liker dette spillet, og jeg kommer i det minste til å faktisk dekorere og trenger ikke vente med å spille, men annonsene hver gang er litt over toppen, det er derfor jeg rangerte det som tre
Nettopp begynt å spille spillet vil vurdere laget
Fint spill jeg ønsker å gi 5 stjerner, men de spør 7 stjerner til soloppgangen dette er så irriterende at dette er det eneste problemet. Dette er et superinteressant spill for barn og voksne.
Dette kan bli et bra spill. Jeg liker ikke feilene eller det faktum at det er en pause i lasting. Det bør gå jevnere.
For noe tull etter å ha laget garasjen tok de stjerner og fjernet kjøkkenutstyret mitt, og nå har du ikke noe å lage
Amanda Knardal Renate
Candy Manor - Home Design የተለመደ coxa
Jeg elsker dette spillet, det holder tankene mine rolige. Selv datteren min elsker det så mye
Jeg har allerede byttet ut minibaren i andre rom, men da jeg kom tilbake senere, er den i sin tidligere tilstand, og det har gått uker siden da, men den har ikke endret seg. Vennligst fiks dette, jeg liker dette spillet!
Dette spillet er fantastisk og det er flotte grafikknivåer som ikke er for vanskelige og det er annonser, men når vi er utenfor nettet og spiller er det ingen annonser, det er derfor du installerer dette spillet og nyt dette spillet.........
Elsket hver bit av dette morsomme og kreative spillet. Legg til flere alternativer for dekorasjon
Klarer ikke å holde spillet lastet hver gang jeg scorer, det slår seg av for meg og jeg må starte spillet på nytt. Jeg har nettopp startet dette og har allerede lastet det ti ganger
Dette spillet er morsomt, men fullt av annonser og også stjerneprisen er for dårlig, alltid en stjerne og dekorasjonene tar mer enn en stjerne😩
Akkurat gjort over 100 nivåer. Mange stjerner er lagt til. For når jeg vil også gjøre de daglige oppgavene. Hver helg. Ingen hastverk.
Candy Manor - Home Design Santai avan
Ikke fornøyd med denne appen, jeg har bygget opp spillet og nå får jeg ikke tilgang til oppgavene, vær så snill å fikse det
Det handler om farger og å fikse et stort hus
SAT 25.9.21 Fikk spillet tidligere veldig likt Homescapes mye mer rettferdig og jevnere spill, hva kan jeg gjøre for å få våpnene jeg har vunnet siden de ikke er på brettet. Les om at folk betaler for ting + ikke får dem, hvis det er slik vil jeg slette. Hun fyller rom med altfor mye ser klebrig slettet den. Risikerte å få det FRI 29.10.21
Har ingen sammenheng mellom annonsen og spillet til denne appen og spillet. De viste både spillet og annonsen som forskjellige. For 45 sekunders spill må du se 25 sekunders annonser.
Bare fortsetter å fryse
Jeg liker det , men hvert lite trekk er 6 og 7 kamper , selv om de lar deg vinne er veldig kjedelig etterpå fordi du må spille mange spill og det tar så lang tid bare å sette opp noen få brikker . I begynnelsen var det bra fordi du spiller for 1 til 3 stjerner, nå er det til 7 eller 8 stjerner
For mye annonser. Før og etter .. avinstallert på 30 minutter
Spennende spill i begynnelsen. Spillet ble uforutsigbart etter 1000-nivået med nedbremsing, lukking og draging. Synkroniseringen mellom bildene og oppgavene var borte. Spilleren ville vinne et nivå, og spillet ville stenge, noe som førte til at nivået startet på nytt. For mye frustrasjon og irritasjon.
Vel, etter min mening, det jeg kan si er at det er veldig morsomt dette spillet, men noen ganger er det litt kjedelig fordi hver brikke har det samme spillet, og det er ikke det som ikke er det kule, men en del av det jeg kan si er at min erfaring var veldig kult, jeg vil like dere alle de små menneskene, last ned spillet til telefonen din, for hvis det virkelig er beskrevet og jeg elsker spillet, så last det ned som nå
Jeg liker dette spillet, men den siste oppdateringen var søppel, det kommer mer
Jeg kan ikke fortsette å dekorere
Bare flott, men mindre tillegg ville gjøre det enda bedre.
Det er en god en... Men belønningen som gis etter å ha bestått et nivå.. Det er bare 2 eller 3...men for å fullføre en oppgave trenger den mer enn 5 eller 6...til og med 10...dette er hovedoppgaven problem.. Så jeg avinstallerer det... Det tar mye tid å fullføre en oppgave.
Rush Royale: Tower Defense TD Strategie dtbl
Dette spillet er veldig bra, men dette spillet problemet er så mye ad jeg liker det
Det er morsomt spill. Match puslespill for å tjene stjerner å designe. Det eneste er at wifi-tilkoblingen ikke fungerer bra, så spillet er veldig tregt og reagerer ikke på det som kommer inn. Kanskje det er telefonen min eller sjekk spilltilkoblingen din.
Var moro i begynnelsen, men det er bare alt for mange annonser. Det ville ikke vært så ille hvis spillet faktisk fungerte hele tiden. Først må jeg få 8 stjerner for å reparere et møbel, men spillet bruker de gamle møblene som standard. En gang var én ting, men to ganger? Jeg må se for mange annonser og tjene for mange stjerner til å bare tape hvis jeg jobbet for. Tro meg, det føles som jobb.